Asortyment naszego sklepu posiada gwarancję producenta od daty zakupu, z zastrzeżeniem normalnych warunków użytkowania i przestrzegania instrukcji użytkowania zalecanej przez producenta. W przypadku, gdy produkt wymaga naprawy w trakcie tego okresu gwarancyjnego, naprawa zostanie przeprowadzona przez naszych techników posprzedażnych, pod warunkiem, że: produkt nie został poddany nieprawidłowemu użytkowaniu. Gwarancja nie obejmuje również przypadków gdy produkt został naprawiony przez przez osoby trzecie jak również produkt nie został w żaden sposób zmodyfikowany w stosunku do pierwotnego stanu.
Gwarantujemy najwyższą jakość produktów zakupionych w naszym sklepie.
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie są dostarczane w oryginalnym opakowaniu.
Jeśli produkty nie są uszkodzone podlegają one gwarancji. Wystarczy zwrócić się do naszych pracowników obsługi gwarancyjnej o pomoc, a oni odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące zasad zwrotu i naprawy.
Jeśli produkty zwracane do naszego sklepu nie zostały naprawione przez osoby trzecie, podlegają one gwarancji. Przede wszystkim porozmawiaj z naszymi technikami, którzy pomogą Ci rozwiązać każdy problem.
Masz prawo do reklamacji produktów objętych okresem gwarancyjnym producenta. Skontaktuj się z naszymi pracownikami przez telefon lub e-mail. Otrzymasz wszystkie niezbędne instrukcje. Obiecujemy szybko rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.
Należy pamiętać, że nasza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń produktu, które mogły powstać w wyniku normalnego zużycia produktu.
Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie ma wizualne ślady niewłaściwego użycia, ten przypadek nie jest objęty gwarancją.
Gwarancja rozpoczyna się w dniu dokonania zakupu na dokumencie zakupu i obejmuje ją ściśle ustalona gwarancja producenta.
Gdy produkt jest naprawiany przez nieautoryzowany serwis klient traci swoje prawo do bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.
Każdy materiał eksploatacyjny ma swój gwarantowany czas życia. Po zakończeniu cyklu życia materiałów eksploatacyjnych gwarancja traci ważność; materiały powinny zostać zmienione na koszt kupującego.
W przypadku produkt jest zepsuty z powodu użycia nieautoryzowanych części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych sklep nie ponosi odpowiedzialności.
Klęska żywiołowa jest siłą wyższą, której sprzedawca nie może zapobiec.
Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu podczas czyszczenia lub usuwania obcego materiału z jego powierzchni lub z jego wnętrza, sklep nie świadczy bezpłatnych usług gwarancyjnych, ponieważ awaria nastąpiła z winy kupującego.
Bądź na bieżąco